tisdag 28 februari 2012

Klassikern

Har inte lyckats hålla mitt nya löfte idag heller. Hatar att behöva skriva samma visa varje gång; Imorgon ska jag minsann klara det! För ni sitter nog säkert också och tänker att "nej, förmodligen kommer du äta den där gräddiga kolan i alla fall". I så fall har ni heelt rätt. Men jag vill inte behöva göra misslyckade inlägg som detta varje kväll. Imorgon ska jag ha några mål för dagen. 

* Äta en lätt lunch.
* Inte äta något mellan målen.
* Äta ett kvällsmål klockan 19-20.00.

Klarar jag dem är jag nöjd. Klarar jag dem ska jag unna mig... vadå? Hjälp mig! Kom med förslag! (helst inte något ätbart då, haha).




2 kommentarer:

  1. Då ska du unna dig... en ny färg på naglarna, en extra cigarett (vet inte om du röker, men om du gör det), eller en filmkväll med en fin vän.
    Hoppas det gick bra!

    SvaraRadera
  2. en god kopp te! nästan inga kalorier alls. eller så dricker du tills du blir mätt, ofta kan man lura bort hunger med vätska! om det inte är så att man ätit på hela dagen alltså, då borde man ju i alla fall äta något litet. :)

    SvaraRadera