tisdag 21 februari 2012

Någon som bor i Göteborg/Stockholm?!

Hej mina darlings!
En fråga här, är det någon av er som bor i närheten av en Urban Outfitters butik?! Om så är fallet, skulle någon jättejättegullig vilja kolla om detta armband finns i guld? Jag vet att det går att beställa över internet, men frakten skulle bli 160 spänn för det där lilla vackra armbandet. Självklart får ni pengar för frakt och kostnaden på armbandet! Om det är någon som vill ställa upp vill säga?<3


Förlåt att jag inte hört av mig här på sistone <3 skolan äter upp mig.. Jag kämpar på för att försöka gå ner i vikt, och ser ingen skillnad alls själv men fick en kommentar häromdagen av en vän som tyckte jag såg tanigare ut (y) läser en del av era bloggar så ofta jag kan <3

2 kommentarer:

  1. Här finns det ett liknande billigare :)

    http://additstore.se/product_info.php?products_id=247&osCsid=tsngvabrdss9hlnfqphsddt420

    SvaraRadera
  2. Det finns ett liknande armband (men förmodligen dyrare) hos Kyssjohanna - som f.ö. har HUR mycket fina smycken som helst... Jag vill själv ha detta, fast i silver. http://www.kyssjohanna.se/faith-cross-halsband-fran-dogeared-p-4949.aspx

    SvaraRadera