lördag 25 februari 2012

Rules by Ana

New rules to follow:

  • Jag älskar det, åh vad jag älskar det. Men nu måste jag ge upp det för att kunna göra det här, bli smal. Jag måste ge upp bakningen, inga mer kakor ska bakas. Jag kan inte hålla mig från att doppa fingret i smeten, och hur slutade det idag? Spya. 
  • Punkt nummer två: Springa ca 3 gånger i veckan, helst mer. Alternativt gymma på håla i skolan, själv och ensam och usch vad pinsamt fet jag måste visa mig där då..
  • Promenera var dag. Aldrig ta några genvägar, snarare tvärtom!
  • Kakor/chips/bullar/nötter osv FÖRBJUDET om det inte skulle råka vara pappas födelsedag, typ..
  • Endast ta en portion mat, även att både den första och den andra är liten så ska det bara vara en portion.
  • Sluta köpa godis på vardagar, även om det så bara handlar om fem kolor. (Innehåller ju för sjutton gubbar jättemycket, så varför äta det kan man ju fråga sig. Jo för att det är så gott.. I alla fall de tre första, sen blir det illamående. Blök. 
  • Sikta på min målvikt! Vill kunna vara fin på studentbalen, och TÄNK om jag inte skulle komma i min klänning?! Det fååår inte hända, det kan jag inte riskera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar