onsdag 25 juli 2012

Gropar i Lår





Fick ångest igår över att ha ätit mer än vad jag kunnat komma undan med. Skön känsla, faktiskt. Hon är tillbaka i mig <3 Dagarna nu har gått förvånansvärt bra, men bättre ska det bli, ändå. För mig är det över huvud taget ett stort framsteg att bara äta ett kvällsmål i stället för att småäta hela kvällen från 6-11. Det känns bra, men jag blir mer och mer deppig över hur jag ser ut. Hur fan kunde jag låta det gå så här långt? 64 kilo..... HAHA. Fattar ni hur hemskt det var när min läkare tvingade upp mig på samma våg som det stått 53 på för ett år sedan? Jag rullar ju fan fram. Japp, jag har celluliter (stavning) på FRAMSIDA lår. Och alla andra börjar inte ens få en enda cellulit förren dom fyller 40! Fräsch 20 åring..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar