torsdag 23 februari 2012

Äckelpäckelfrukost

Det här är det tråkigaste jag vet, att dokumentera maten. Jag brukar inte orka bry mig, bara jag äter ganska lite. Men nu måste jag börja igen, det kanske hjälper mig att få mer kontroll över maten. Till äckelfrukost har jag ätit 2 dl vaniljyoghurt och en banan. Det känns så JÄVLA ointressant!! Varför kan det inte bara gå fort för? Fort som förr? 

Idag känner jag mig fetare än någonsin. Jag ser ut som en alkis med pizzakartongen på magen typ. Jättefräsch och ful och tjock i mina mjukiskläder. Känns som att mina nyckelben inte ens syns längre. Och låren går ihop. 5-6 kilo kvar till min första målvikt. Det kan väl inte vara så svårt? Fast nu vet jag inite ens vad jag väger. Väger säkert hemska 63.. Var ju i september jag vägde mig senast (hatar det!!), och jag har ingen aning om vad jag kan tyckas väga. Vill väga mig oftare, men dom ber mig aldrig göra det på ABC, och jag har ingen våg hemma. Nu ska jag i alla fall aktivt jobba mot att gå ner i vikt, för jag vill känna mig vacker och fräsch nu i vår. Inte varm och mjuk. Fy fan för det. Det känns som att jag inte har chans att bli nåt så länge jag är fet. Aldrig kunna vara lika lycklig som de smala och vackra tjejerna på bild på weheartit 
















tänk att kunna gå omkring i såna där coola shorts och en kort tröja till. Utan att skämmas! Utan att behöva hålla in magen. Tänk att vara fast, så att man vågar visa sig i bikini och bära korta kjolar

2 kommentarer:

  1. åh, jag vill kunna bära sådana kläder i sommar utan att skämmas! ♥

    SvaraRadera
  2. Åååhh... vad fina bilder, jag vill lev i bilderna!!

    SvaraRadera