lördag 25 februari 2012

Ännu mera kors ♥

Jag vet vad jag ska spara till. Detta halsbandJag har varit såld på det enda sedan jag såg Taylor bära det i Rachel Zoe Project, som jag för övrigt älskar!! Varför går inte det längre!? Det är ju rena rama drömvärlden, preciis så som jag vill leva! Med stora dyra brillor från Gucci, röda lackade långa naglar och guldiga ringar på mina händer. Åh. Jag har hittat en sida som säljer liknande halsband, och dom kostar ca 270:-. Känns roligt att ha något värt att spara till. Som ni sett i tidigare inlägg är jag på jakt efter ett exakt likadant armband fast en billigare bilaga från Urban Outfitters. Ingen som bor nära en affär!?:)) 

Titta på halsbandet!:) Ett underbart litet liggande kors


Igår satt jag och trånade på kakbilder på weheartit.com. Fy vilka underbara cupcakes folk kan göra! Och åh vad dom ser goda ut. Ska bjussa på en bildbomb med mina favvisar, med så som bakelser och andra vackra ting Idag har maten gått dåligt när jag tänker efter. Bara dåligt. Åt en skiva bröd med pyttelite smör på samt ett kokt ägg (mest äggvita) till frukost, ostkaka med 1-2 msk hallonsylt (!!) till lunch, risgrynsgröt med kanel och laktosfri lättmjölk till middag (plus 0,5 äpple), 1 äpple, tuggummi rulle, 1 godispatron, 10 gelegodisar, choklad.......(4 rader?) och macka när jag kom hem.. Fy vad äcklad man blir av sig själv nu, att verkligen se det svart på vitt! Godis och bröd!! Mitt mål för dagen var att äta ETT kvällsmål och inte småäta på kvällen. Det har gått bättre än förr, men imorgon ska det gå ännu bättre. Hjälper ni mig?MEN, dagen har inte varit helt fy skam. Jag har städat intensivt (haha, meeeen man bränner då med!), jag har skenat omkring som en höna på IKEA tills jag fick ont i vaderna och blev helt varm (springnisse åt mamma) och jag har joggat 3,5 kilometer + gått i rask takt 3 kilometer! Så lite plus minus blev ju slutsatsen av dagen.  

Hur mår ni? Jag saknar er och era kommentarer

2 kommentarer:

  1. Kom igen, du kan klara det! Jag klarade mig från att stå emot godis igår trots att det stod en påse i skafferiet (gjorde en liten utmaning åt mig själv). Så om jag kan klara det, så kan du! :D

    SvaraRadera
  2. Hittade precis hit, och ÄLSKAR verkligen din blogg ! Den har allt som en blogg ska ha ! Stay strong <3

    SvaraRadera